Segítség a blogger kódhoz.

By Dzseni - június 14, 2017

Sziasztok! Már nagyon sokan írtatok nekem a saját, és a blog instagramommon, üzenőbe, és más média felületeimre, hogy én csinálom-e a kódot ami által így néz ki a Beauty-andmakeup blogom De nem volt kedvem mindenkinek egyesével leírni, ezért gondoltam, hogy egy cikkemben megmutatom nektek. Egyáltalán nem én csinálom a kódot, túl béna vagyok hozzá. A fejlécet is Aliz csinálta nekem.



Mikor megcsináltam a blogom, egy sima egyszerű sablon kinézet volt a blogomon, gyűlöltem. Aztán nézegettem interneten témákat, de egyik se illett a blogspothoz. Aztán nagy nehezen rátaláltam erre az oldalra, már nem is tudom, hogy miket írtam be, de már picit kezdtem ideges lenni, mikor rátaláltam erre az oldalra. 


Elsőnek itt kezdtem el keresni témákat, de semmi olyan témát nem találtam ami tetszett volna, és azt mondtam rá, hogy "igen, ez teljesen illik hozzám." Ugyan is, én a blogokon szeretem azt ha fehér, letisztult. Persze nincs bajom más bloggerek blogjaival. Mindenkinek más az ízlése. Mindegyikben van valami szép, csak nekem kifejezetten az én blogomhoz a fehér hátteret tudom elképzelni. Ahogy tovább keresgettem rátaláltam erre az oldalra, itt is nagyon szép témák vannak:


A mostani témám erről az oldalról van. Hogy őszinte legyek még a mostani se passzol annyira hozzám. De egy ideig marad ez a téma rajta. Vannak olyan kódok amiért fizetni kell, vannak amikért nem.

A téma beillesztése a blogba:
- Na ez az ami nekem nagyon nehézkes volt. De leírom nektek is, meg magamnak is, ha esetleg témát változtatnék ne szenvedjek vele.:D


  • Válaszd ki azt a témát ami az oldalra szeretnél, én ajánlom, hogy nyomj rá a Live Preview-re, és nézd meg úgy is, hogy hogy tetszik.
  •  Ha biztos vagy benne, hogy az az a téma amit szeretnél nyomj rá, a Download-ra.



  • Nyisd meg a mappát ahova letöltötted a témát, keresd meg a téma nevét, és jobb klikk, bontsd ki az összeset. "összes kibontása"



  •  Megjelenik egy lap, nyomj rá, hogy kibontás. Megvárod még betölt.
  • Rámész a mappára ( nekem pl. egyből megnyitja.) 
  •  Ott lesz egy dokumentum, ami a témának a neve, jobb klikk, társítod a jegyzettömbbel, vagy Word-el.
  •  Kimásolod az egészet, majd rámész a Bloggeren a téma menüpontra. Ott lesz, hogy HTML kód szerkesztése



  •  Amit ott találsz kódot kitörlöd. Majd beilleszted az újat, és téma mentése.
  •  Ami eddig be volt állítva az elrendezésnél, pl: bemutatkozó, stb azok el tűnek. Újra kell írnod mindent. Azért egyből menj rá az elrendezés menüpontra a Bloggeren.
  •  Az elrendezés menünél mindent úgy kell csinálni mint alapjáraton. Amik megmaradtak azokat töröld. A képeket is lehet változtatni. 

Ha bármi más kérdésetek lenne, akkor instagramon, facebook-on, vagy e-mailbe elérhettek. Az elérhetőségeim a Kontakt menüpontban megtaláljátok.



  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés